25 Eylül 2013 Çarşamba

ŞÜKRETMEK...

Bugün size dün yaşadığım bir olayı anlatacağım...Zira Rabbim küçücük bir şeyde bile büyüklüğünü öyle güzel gösteriyor ki..Ne kadar şükretsek az...
İşim gereği bazen ilçelere ya da köylere gitmem gerekiyor.Dün yaşadığım şehrin bir ilçesine gittim, güvenlik sebebiyle bize jandarmanın eşlik etmesi gerekiyordu ilk olarak karakola gittik,ekibi almak için. Onları beklerken baktım ki karakolun önünde bir sürü elma ağacı var ama öyle çok ki nasıl canım istedi.Ki normalde elmasever bir insan değilim ama bu aralar ne olduysa her gün elma yiyorum özellikle ekşi ve sulu:) Neyse elmaların sahibini bilmiyorum,izin almadan da alamam.Ama çokta canım çekti :( Hatta şoförümüz o kadar canın istediyse al bir tane ne olacak dedi.Öyle şey olur mu,günahtır dedim almadım.Konu kapandı.(bu konuşmayı yaparken şoförle yalnızdık,kimse duymadı)Daha sonra ekiple birlikte köye gittik,işimizi hallettik dönüyoruz  artık ve yollarda yine sağlı sollu elma ağaçları var içimden diyorum eve gitsem de bir an evvel elma yesem,o derece canım istiyor.Eve de daha 2 saate yakın yol var...filan diye içimden düşünüyorum.
Jandarma önden gitmişti biz arkadan gidiyoruz.Biraz sonra baktık jandarma sağa çekmiş arabayı,bizim arabaya el etti ve durmamızı istedi. Durduğumuz anda içeri koca bir poşet elma uzattı."Bizim buraların elması meşhurdur buyrun " dedi...O an öyle çok şaşırdım ve  Allahıma öyle şükrettim ki, Rabbim beni bundan bile mahrum bırakmadı ve bana nasip etti....Yol boyunca hem elmamı yedim hem şükrettim...
Demem o ki Allah çok büyük...

4 yorum:

  1. Ben de inanirim boyle seylere:) hatta daha dun basima bi olay geldi.hesapta olmayan ufak bi miktar para yatti ilac gibi geldi ben de ihtiyaci olan birilerine ufak bi yardimda bulundum mesai bitmeden benim ihtiyac duydugum bi konuda yardim esebilecek gucte birisi aradi beni..ole iste:)yalniz deilsin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel.. Allah'tan ümit kesilmez diye boşa dememişler...Her daim böyle güzel olaylarla karşılaşmak dileğiyle...:)

      Sil
  2. Ne güzel nefsine yenik düşmemişsin.. Ben de çok dikkat ederim böyle şeylere.. Kendime bir kez daha yakın gördüm seni ege gelini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür yenik düşmedim.Ömrümüz boyunca dilerim hep böyle olur...
      Ne demiştik kalb kalbe karşı:)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...