18 Aralık 2013 Çarşamba

Damat Bohçası :)

Blogumu ilk açtığım zamanlar şu yazımda bir sepetten bahsetmiştim. 
Nişanlım için aldığım kozmetik ürünleri sandık yerine cici bir sepete koymayı düşündüğümü ve bittiği zaman da paylaşacağımı söylemiştim...
Tabi biteli, sahibine ulaşalı çoookk zaman oldu...
Ama bir farkla; bahsettiğim sepet aldığım ürünler için oldukça küçük gelince farklı bir sepet arayışına girdim ve arayışım bu sepetle sonlandı...
Şimdi bu yazımda nişan bohçasında damat için alınan kozmetik ürünlerinden bahsedeceğim...
Aynı hazırlıklar içinde olanlara yararı olur belki:))

...Hadi başlayalım...

Öncelikle neler almışım bir bakalım
1-Traş Makinesi
2-Traş Köpüğü
3-Traş Bıçağı
4-Traş Losyonu
5-Deodorant
6-Parfüm
7-Duş Jeli
8-Roll-on
9-El Kremi
10-Yüz Kremi
11-Dudak Kremi
12-Kolonya
13-Diş Fırçası
14-Diş Macunu
15-Ağız Bakım Suyu
16-Şampuan
17-Sabun
18-Tırnak Makası
19-Kulak Çubuğu
20-Kese
21-Havlu
Aldıklarıma toplu bir bakış atalım:)

Minik uğur böcekleri bize de uğur getirsinler diye kondular sepetimizin her yerine:)

Eveeeettt bu da süslenmiş,püslenmiş
Sahibine gitmeye hazır olmuş hali:)) 

 Bu da damadımızın diğer bohçalarından bir örnek...
Ben bohçaları klasik olarak kırmızı kurdelayla bağlamak yerine tüm bohçalarda farklı renk kurdela kullandım ve hepsi de cıvıl cıvıl oldu, bahar gibi...
Erkek tarafı da pek beğendi:)

Ve son olarak şunu belirtmeliyim ki ; 
Damat için yapılan bu kozmetik alışverişi çok kolay oluyo...
Neden derseniz zaten çoğu standart şeyler seçenek yok :) 
Ama bizim için öyle mi yok rujun rengi, yok allığın tonu, yok bilmem ne....
Uzar da gider:)))

...Sevgiler...



5 yorum:

  1. Bende nişanlıma seçtirmiştim herşeyini aldık sepet kullandık çok güzel duruyo

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel düşünülmüş. tebrikler. ben 6 senedir evliyim. keşke ben de o zaman bunu düşünebilseydim. ama iki kız kardeşim ve bir erkek kardeşim var daha bekar. ben de onların nişan bohçaları için hazırlarım :) serap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Serap...
      Zamanla birlikte her şey öyle hızlı değişiyor ki..Bizim elimizden gelense zamana ayak uydurmaya çalışmak..
      Mesela yaklaşık 4-5 yıl öncesine kadar dış çekim diye bir şey yoktu,şimdi ise stüdyo çekimi kalmadı:))
      İnşallah kardeşlerin için en iyisini yaparsın, hem o zamana kim bilir daha neler çıkar:)))
      Sevgiler

      Sil
  3. Merhaba Serap.. Bohça içerisine neler koydun acaba bende şu anda damat bohçası yapıyorum da

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...