27 Aralık 2013 Cuma

2013 biterken...

Günaydın Dostlar...
Yeni bir yıla girmeye hazırlanırken çok tatlı telaşlarım var benim...
Hani şu yazımda nişanlımın geldiğini yazmıştım ya, Evet geldi sonra gitti 
Ama şimdi yine geldi :)))
Dedim ya tatlı telaşlarımız var bizim:)
Bu sebeple belki bu günlerde tekrar yazamayabilirim.
Şimdiden hepinize mutlu yıllar diliyorum.
Sağlık,mutluluk,huzur vs.demektense diyorum ki;
          Gönlünüzden geçen ne varsa gerçek olur inşallah...


2013 benim için çok güzel bir yıl oldu...
Neyi istediysem Rabbim nasip etti ...
Bknz: bu yazımda bahsettiğim gibi bir elmadan bile mahrum bırakmadı beni...
...Şükürler olsun...

Tüm keşkelerinizin gerçekleşmesi dileğiyle...
...Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...