20 Şubat 2014 Perşembe

Çeyizimin peçeteleri :)

Ah bu benim peçete hastalığım ne olacak bilmiyorum :)
Gördüğüm yerde dayanamıyorum,alıyorum hemen
Sanırım şu anda yaklaşık 50 paket peçetem var.
Sayı giderek artmaya devam ediyor :)
Üstelik çok beğendiklerimden fazla alıyorum ki,sonra pişman olmayayım diye :)
Bunlar sadece buzdağı'nın görünen kısmı, 
diğerleri annem tarafından ben fotoğraflayamadan  itinayla paketlenip,kaldırılıyor :)))



Acaba aranızda  benim gibi çeyizine peçete alanlar var mıdır ki :)))

2 yorum:

  1. olmaz olurmu hiççç :) artık yeni nesil çeyizde paket paket peçete stokluyo :) bir gün bende paylaşayım peçetelerimi :) bende gördüğüm zaman durduramıyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa çok güldüm canım yorumuna :) Paylaş bakalım sende neler varmış :)))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...