24 Şubat 2014 Pazartesi

Shıseıdo Zen Box


Harika bir fiyata aldığım Shıseıdo Zen Box'ımdan bahsetmek istiyorum.
Geçtiğimiz günlerde Gaziantep'e gittiğimden bahsetmiştim.
Forum Gaziantep'te gezerken, Boyner'e girdim ve hiç aklımda yokken bu seti aldım.
Çünkü fiyatı bana çok cazip geldi.

195,00 TL
Fiyatı uygun bulunca iki tane aldım.
Bir ablama,bir de bana..

İşte set ve içindekiler;

Zen Secret Bloom 50 ml EDP
Makeup Kıt 9 g
Sts Cleansıng Foam 30 ml
Sts Nourısıng Softener 75 ml
Bop Super Correctıve Eye Cream 5 ml
Perfect Mascara 2ml
Smk Shımmerıng Rouge 2.2 g
Özel Çanta



Setin içerisindeki maskarayı çok beğenince birde orjinal boyunu almadan edemedim.

99,90 TL
Zen box dışında bir de bu seti aldım.
89,90 TL
Aldıklarıma toplu bir bakış:)

SHISEIDO ZEN BOX ,
şuan da Boyner online sitesinde ve Morhipo'da satışta.
Almak isteyenler kaçırmasın.
...Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...